Sunday, December 6

ANDA BERSEDIA UNTUK LATIHAN PRAKTIS 2010??

susah nak cakap... adakah aku dah bersedia??? aku agak berdebar sebenarnya. bukan apa maklumla satu pengalaman baru akan di alami setelah berada di dunia lain,,,,... hahhahaha.. dunia HOSPITAL.. semua perkara yang perlu untuk menyiapkan diri ke sana dah di curahkan oleh semua lacturer.. tp skang adakah semua itu telah menyiapkan aku untuk ke sana... Insyaalah segalanya kan menjadi yang terbaik....

dengan doa dan restu mak dan ayah... pasti aku akan dapat menjalani nsegalanya dengan baik.. aku doakan semua yang terbaik untuk kawan2 aku yang lain.. terutama nya kawan2 yang duk jauh,... nuuuunnnnn.... di sabah dan sarawak....

rindu kat korang sume... baru brapa minggu ke... bulan tak jumpa... hehhehe.. bukan apa kenangan bersama menjalani liku2 hidup di KSKB amat sukar di lupai......

anyway.. apapapun... then....

semoga kita semua berjaya kelak...

seperti lecturer kita yang ramai tu...
kita pasti boleh buat kan?
btul tak kawan2?

jawabnya...

SAYA BOLEH!!!!

No comments:

Post a Comment